divendres, 2 de maig del 2008

La cronica negra!

Aquesta bitàcola esta una mica morta!!, son coses normals i que passen sovint quan escrius en un lloc com aquest. No és pas que estigui desaparegut, ni que hagi tingut cap problema de salud!, simplement no havia tingut l'interès per escriure res que pogués representar quelcom mig interessant.

Aquests dies hi ha tornat a haver canvis a la meva vida, bé l'únic que segueix en peu és la Silvia!!. Per començar tinc una nova feina al grup DAMA-UPC, allí continuaré fent coses sobre SOA, Serveis Web, la web amb J2EE, etc.. o sigui les coses que m'agraden.

L'altre dia vaig estar a la xerrada que feina na Rosaura Alastruey de projectosTIC.com a Manresa sobre les xarxes socials. He de reconèixer que la noia va ser molt pedagògica, vam tenir la oportunitat de veure un tema molt interessant explicat d'una manera molt planera. Un tema molt important el del networking, principalment pels professionals del futur, ja ho diuen que les millors ofertes de feina no és troben als plafons tipus infojobs.

A part m'estic decidint de tornar a jugar a Handbol si allò que vaig deixar ja fa tants anys!! com passa el temps!!. Tinc la sort de tenir un meravellós club molt aprop de casa, el Sant Esteve de Sesrovires. De moment, a l'espera de poder parlar amb l'entrenador del Sènior B, la persona que m'ha contestat del club ha sigut més que amable! Serà veritat el que diuen que son molt bona gent, segur que si!!.

Espero tornar a donar una mica d'activitat al blog, s'ho mereix!.

/P

About

Vilanova del Camí, Barcelona, Spain
All comments and posts on this blog are my responsibility and doesn't belongs, or are my employer opinion.