dimarts, 6 de novembre del 2007

Una mica de filosofia de la vida

Bé com podeu pensar escriuré aquest blog en varis idiomes, entre ells el català. Però aquest post no és per dir que escriuré aquest blog en català i angles si no per mirar de continuar-lo una mica, que el tinc molt deixat. Un dels motius que em porten a eliminar el meu domini personal actual és el seu cost, ja que per l'ús que en faig el blogger o el meu nou servidor personal el bulma compleixen la seva funció perfectament.


Com podeu veure actualment no estic molt motivat per escriure al blog, no se si és per algun motiu en especial però intento continuar endavant amb tot. Si és que no em puc queixar, tinc una parella encantadora a la que estimo amb bogeria, una feina que ja els agradaria a molts ... el que si que em falta és un grup d'amics dels de veritat .... però aixó segur que millora en el futur!!!

Deixo d'avorrir-vos amb les meves penes, espero mantenir aixó una mica al dia que ja li toca, jejejej!!!!

About

Vilanova del Camí, Barcelona, Spain
All comments and posts on this blog are my responsibility and doesn't belongs, or are my employer opinion.